هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Telegram v2.7.0 یک برنامه پیام رسانی با تمرکز بر سرعت و امنیت می باشد. این سریع، ساده و رایگان است. با Telegram، شما می توانید چت گروهی تا 200 نفر ایجاد ایجاد کنید، بنابراین شما می توانید با همه در یک زمان متصل بماند. به علاوه، شما می توانید ویدئو های تا 1 گیگابایت را به اشتراک بگذارید، عکس های متعدد را از طریق وب ارسال کنید و هر رسانه ای که دریافت می کنید در یک لحظه ارسال (forward) کنید. همه پیام های شما در ابر (cloud) می باشند، بنابراین شما می توانید به آسانی از هر یک از دستگاه های خود به آنها دسترسی داشته باشید.
برای کسانی که حداکثر حریم خصوصی را می خواهند، این برنامه ویژگی Secret Chats (چت های مخفی) را اضافه کرده است، این قابلیت با رمزگذاری کردن پیام ها، به شما اطمینان می دهد تا پیام های ارسالی فقط توسط گیرنده مورد نظر شما خوانده می شود.

telegram-1telegram-2telegram-3telegram-4 لینک دانلود - Download

 

[ شنبه 22 فروردين 1394برچسب:, ] [ 9:0 ] [ حامد رحمانیا ]

Soccer Scores Pro – FotMob اپلیکیشنی محبوب و فوق العاده قدرتمند برای پیگیری نتایج زنده ی فوتبال برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید تمامی اخبار، نتایج، زمان مسابقات و … تیم مورد علاقه ی خود را بصورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن دنبال کنید! این برنامه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اطلاع رسانی از نتایج و حواشی مسابقات فوتبال برای اندروید به شمار می رود تا به امروز بیش از ۵ میلیون بار از مارکت اندروید دانلود شده است و با قیمت ۱۴.۹۹ دلار به فروش می رود!

با این برنامه می توانید تمامی اطلاعات هر لیگ و یا تیمی را که مایلید به صورت کامل مشاهده کنید و تیم های مورد علاقه ی خود را در لیست علاقه مندی ها قرار بدهید تا وضعیت امتیازات، اطلاع رسانی زنده مسابقات در حال انجام و … را به صورت آلارم اطلاع رسانی، به شما اطلاع دهد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, ] [ 6:14 ] [ حامد رحمانیا ]

pheed یک شبکه اجتماعی جذاب است.

شبکه‌ای که اجازه تعامل و معاشرت با دوستانتان را به شما می‌دهد و می‌توانید هر آنچه که دوست دارید به اشتراک بگذارید.
با این برنامه مطالب، عکس و ویدئوهایی که دوست دارید را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Pheed

                                          دانلود مستقیم [ با حجم ۳,۵MB ]

[ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, ] [ 14:57 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار اندروید مدیریت و اجرا فایل های  pdf و office

نرم افزار اندروید موبایل جدید

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Documents To Go Full Version v2.500 نرم افزاری مفید برای نشان دادن  فایل های پاورپوینت و همچنین مشاهده ادوبی فایل های PDF در گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل Android میباشد. این برنامه  از آن دسته از نرم افزار های میباشد که سادگی آن در حین قدرتمند بودن  مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است ، این نرم افزار اسناد مورد نظر شما را در یک مجموعه جمع آوری می کند و باعث میشود عملبات شما بهتر انجام شود.
پشتیبانی از آخرین فرمت های مایکروسافت آفیس و ادوبی (توضیحات، DOCX، XLS، XLSX، PPT، PPTX & PDF) از ویژگی های Documents To Go میباشد.
پشتیبانی از ورق به رفتن محاسبات قدرتمند ارائه می دهد داده ها را با پشتیبانی از ۱۱۱ توابع، قالب بندی سلول، تعداد و ورق، سطر و تنظیمات ستون، مناسب گزینه های خودکار، پانل های یخ، مرتب سازی، برش، کپی، چسباندن، خنثی سازی، نمودار، و غیره… را میتوان جز ویژگی های دیگر آن به شمار آورد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:14 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار دانلود منیجر اندروید جدید
دانلود نرم افزار دانلود منیجر Free Direct Download Manager

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Free Direct Download Manager یک نرم افزار دو جانبه و قدرتمند در جهت افزایش سرعت دانلود و مرور صفحات وب است.با این نرم افزار میتوانید یک مرورگر و یک دانلود منیجر امن و قابل قبول را در موبایل خود داشته باشید . این نرم افزار شما را برای انتخاب زنگ تلفن یا تصویر پس زمینه کمک زیادی میکند در ضمن در این نسخه این نرم افزار بسیاری از مشکلات که در نسخه قبلی وجود داشته رفع شده است. منتظر آپدیت این نرم افزار و ورژن های قوی تر آن در همین سایت باشید.این نرم افزار از ضروری ترین برنامه ها برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:12 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار جدید اندروید چراغ قوه 

نرم افزار آندروید Tinyflashlightled v4.6

پیش نیاز: آندروید ۱٫۵ و بالاتر

چراغ قوه برای اندروید, وسیله ای مورد نیاز برای همه مکان ها. شاید اتفاق بیافتد که در مکانی که شما حضور دارید به یکبار برق آن محیط برود یا اصلا برای مطالعه به چراغ مطالعه نیاز داشته باشید اما در دسترس شما نباشد.در این مواقع شاید به ذهنتان برسد کاش ما ازموبایل های قدیمی که چراغ قوه دارند برخوردار بودیم اما باید این مژده را به شما بدهم که با این نرم افزار برای آندروید می توانید تلفن همراه خود یعنی صفحه ی تلفن همراه خود را به یک منبع نور قوی تبدیل کنید . کاملا شبیه یک چراغ قوه با نور بالا و سفید رنگ. جالب است نه؟اگر فکر میکنید چراغ قوه همیشه برای شما لازم میشود میتوانید این نرم افزار را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های اندرویدی خودتان دانلود نمایید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:11 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار آنتی ویروس اندروید  Avast
دانلود آنتی ویروس vast! Mobile Security v2.0.3380

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
avast! Mobile Security v2.0.3380 از قوی ترین نرم افزار های آنتی ویروس در کامپیوتر و موبایل است که این بار نسخه اندروید این نرم افزار امنیتی را که قابل نصب در موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید است را آماده ی دانلود کرده ایم. ابزار های موجود این نرم افزار : کنترل ویژگی های ضد سرقت با دستورات SMS از راه دور، قفل کردن گوشی، فعال شدن آژیر، ردیابی GPS، نظارت صوتی،اضافه کردن یک فایروال برای جلوگیری از نفوذ هکرها. غیر فعال کردن دسترسی به اینترنت و بسیار ابزار های امنیتی مفید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:9 ] [ حامد رحمانیا ]

برنامه حذف فایل ها

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Clean Master (Cleaner) 3.1.0 شاید شما نیز با نرم افزار ها مشابه که برای رایانه جهت حذف فایلهای زاید طراحی شده باشد آشنا باشید. نرم افزار ذکر شده قادر خواهد بود تا تمام فایل های زاید و بدون استفاده و حتی فایلهای ویروس زاید تلفن همراه شما را به طور کامل پاک کند . همچنین این برنامه در صرفه جویی باتری تلفن شما نیز نقش خواهد داشت . برای حذف فایل های اضافی که آن ها را نمی شناسید و افزایش حافظه داخلی پیشنهاد میکنیم این نرم افزار را از دست ندهید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:8 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار اندروید بلک لیست برای تماس ها

مدیریت ارتباط تلفنی Blacklist pro 2.95

 پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Blacklist pro 2.95 بار دیگر نرم افزار کاربردی را برای سیستم عامل آندروید فراهم کرده ایم که با این نرم افزار قادر خواهید بود پیامک ها و تماس های خود را مدیریت کنید . آنها را محدود کنید یا به امکانات آنها اضافه کنید تا مخاطب های ک خودتان انتخاب میکنید را بهتر بتوانید با آنها تماس برقرار کنید. .ایجاد یک لیست سیاه و سفید برای راحت تر شدن کارها. شناسه تماس گیرنده را می توان به لیست سیاه برای مسدود کردن تماس آنها یا به لیست سفید اضافه کنید. بلوک تماس , پیامک ,MMS از ویژگی های لیست سیاه میباشد. مدیریت لیست سیاه گزینه ها برای تماس های دریافتی/ غیرفعال کردن زنگ تلفن / پایان تماس در زمانی که خودتان از قبل تعیین کرده اید.پشتیبانی از زبان فارسی در این برنامه از ویژگی های دیگر آن میباشد.

هم اکنون می توانید این نرم افزار را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید به به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:6 ] [ حامد رحمانیا ]

 دانلود ورژن جدید مرورگر اپرا نسخه اندروید

نرم افزار اپرا

 پیش نیاز : آندروید ۱,۵ و بالاتر
Opera Mobile web browser 7.7 اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت در زمین. اپرا مینی داده ها را تا ۹۰ درصد می تواند فشرده سازی کند و بدین ترتیب بهترین انتخاب برای سریع بودن در اینترنت است.
 ویژگی های نرم افزار Opera Mobile web browser 7.7:
- اپرا موبایل  یک رابط امکانات کامل است که به شما اجازه می دهد در دنیای اینترنت  به گشت و گذار بپردازید.
-  شما می توانید  صفحة های نت را با سرعت  بیشتر از کامپیوتر و یا دیگر دستگاه های تلفن همراه خود باز کنید.
- با پشتیبانی از توییتر و فیس بوک ساخته شده است
- اندازه صفحه مرورگر را میتوانید خودتان انتخاب کنید، این نرم افزار بهترین حالت نمایش در صفحات وب مورد علاقه را همیشه به شما می دهد.
تغییرات اخیر:
این آخرین نسخه از اپرا موبایل شامل رفع انواع مختلفی از اشکال ها، همراه با ثبات و بهبود عملکرد است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:3 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار ارتباطات و چت اندروید 

نرم افزار چت 2013

 پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا می خواهید که با یک نرم افزار کاربردی در اندروید خود با دیگران از طریق اینترنت تماس صوتی,چت متنی و تصویری داشته باشید؟پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید.

Tango Text, Voice, Video Calls بهترین برنامه ارتباطات  ۲۰۱۳ را در این پست به شما معرفی میکنیم که بهترین حالت چت کردن را نیز به کاربران می دهد.
تانگو به شما این امکان را می دهد تا با بالاترین کیفیت ویدیو و تماس های تلفنی، متون و عکس های خود و دیگران را مشاهده کنید و به اشتراک بگذارید, همچنین این برنامه بازی هایی در خود گنجانده است تا در مواقعی که حوصله شما سر میرود به صورت جداگانه یا با دوستانتان بازی کنید!همه این ویژگی ها در یک نرم افزار شبکه اجتماعی که در نهایت ترکیبی از هر آنچه راه که می خواهید برای برقرار ارتباط به شما داده است.

برخی از ویژگی های نرم افزار Tango Text, Voice, Video Calls
- با نام کاربری خود وارد شوید و رمز عبور : ایجاد یک حساب کاربری در چند ثانیه
- به طور خودکار میتوانید دوستانی در این شبکه پیدا کنید
- تلفن ها و پیام های کاری خود را میتوانید با این برنامه انجام دهید
- این نسخه در سراسر جهان قابل استفاده بوده و نسخه های رایانه ای آن نیز منتشر شده است
- با کیفیت عالی در ۳G، ۴G، و Wi-Fi


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:0 ] [ حامد رحمانیا ]

Kik messenger نام مسنجری قدرتمند برای سیستم عامل های مختلف با بیش از ۱۹ میلیون کاربر میباشد که امروز آخرین  نسخه ی اندروید آن در دانلود۰۰۹۸ برای شما کاربران آماده دریافت شده است. این مسنجر جذاب امکانات زیادی دارد و در نوع خود از بهترین مسنجرهای چت صوتی و متنی به شمار می رود. این برنامه دارای محیطی کاربری آسان می باشد و استفاده از تمام امکانات آن به ساده ترین صورت میسر می باشد(رابط کاربری بصری). پیشنهاد ما به شما این است که اگر یکی از دوستان صمیمی شما نیز صاحب اسمارت فون است با نصب این برنامه روی اسمارت فون خود و او هزینه های ارتباط خود را کاهش دهید. براى دانلود این برنامه اندروید از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

برخی از قابلیت های پیام رسان Kik Messenger اندروید :

- امکان پیدا کردن خودکار دوستان شما که این برنامه را دارند

- نمایش پیغام تحویل برای رسیدن متن به دوستان

- عضویت آسان و سریع برای کار با برنامه

- به اشتراک گذاری فیلم ها، طرح ها و تصاویر

- محیط کاربری ساده و آسان برای استفاده

- رایگان بودن و امکان چت رایگان نامحدود

 

Kik Messenger android

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:, ] [ 2:13 ] [ حامد رحمانیا ]

Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید !

با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

برای استفاده از سرویس اینستاگرام برنامه را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کرده و توجه داشته باشید که وقتی برای نخستین بار برنامه را اجرا می‌کنید ، باید در اینستاگرام ثبت نام کنید . ثبت نام کردن در اینستاگرام بسیار ساده و در حد وارد کردن یک نام و ایمیل است.

آخرین نسخه ی برنامه محبوب Instagram را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v4.2.4 :

* افزوده شدن ۳ امکان جدید

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

Instagram - محبوب ترین برنامه افکت گذاری عکس اندروید

 

 

 

[ شنبه 18 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:20 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود آخرین نسخه نرم افزار بازار آندروید Bazar v4.1.0

| نسخه جدید بازار آندروید Bazar جایگزین نسخه قبلی شد|

چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar v 4.0.6 را  با امکانات جدید می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند . 

 

دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 950 کیلوبایت

[ جمعه 17 آبان 1392برچسب:, ] [ 11:4 ] [ حامد رحمانیا ]

هیچ محدودیتی وجود ندارد! تماس ها و پیام به همان اندازه که شما می خواهید!
LINE برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد به طور نا محدود تماس های صوتی و ارسال پیام رایگان داشته باشید.
در هر زمان و هر کجا که شما هستند، در ۲۴ ساعت شبانه روز است!
LINE دارای بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از ۲۳۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد!

( در نسخه جدید تماس تصویری اضافه شده است. )


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, ] [ 2:58 ] [ حامد رحمانیا ]

GO Cleaner & Task Manager EX نام تسک منیجری فوق العاده قدرتمند و کاربردی از شرکت Go Dev. میباشد که باعث افزایش سرعت دستگاه های اندروید میشود.
با این تسک منیجر پیشرفته شما قادر به مشاهده ی میزان مصرف اپلیکیشن های مختلف از CPU و RAM،بستن اپلیکیشن ها اضافی،پاک کردن فایل های اضافی (cache) و مدیریت اتو استارت اپلیکیشن ها هستید که با آنها میتوانید سرعت دستگاه اندروید خود را خود را افزایش داده و همچنین شارژ باتری خود را تقویت کنید.
برخی از امکانات GO Cleaner & Task Manager :
- دارا بودن ویجت اختصاصی بسیار کاربردی در چندین سایز مختلف
- امکان بستن برنامه های سیستمی اضافی در حال اجرا
- امکان بستن همه ی اپلیکیشن های در حال اجرا با یک کلیک
- امکان تنظیم Auto Start (شروع خودکار) اپلیکیشن ها
- نمایش میزان مصرف لحظه ای CPU و RAM گوشی
- امکان پاک کردن خودکار فایل های اضافی ایجاد شده (Cache)
- امکان انتقال اپلیکیشن های نصب شده از حافظه ی تلفن به حافظه ی مموری کارت (SD Card)
- امکان نمایش سخت افزار دستگاه شما
- و…
براى دانلود این برنامه ی کاربردی اندروید از میهن دروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

Go Task Manager Ex برای اندروید


[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, ] [ 2:45 ] [ حامد رحمانیا ]

خبر ورزشی نام یک نرم افزار قدرتمند و در عین حال کم حجم برای فوتبال دوستان اندرویدی میباشد که میتواند آخرین اخبار روز فوتبال ایران را در اختیارشان بگذارد.
این نرم افزار قدرتمند که از گرافیک بالایی نیز بهره میبرد با اتصال به اینترنت عنوان اخبار را برای شما به نمایش میگذارد که میتوانید با کلیک بر روی عناوین دلخواه میتوانید تصاویر آنها را دیده و شرحشان را نیز بخوانید.
از امکانات مناسب این برنامه ی ایرانی میتوان به امکان مشاهده ی نظر سایرین و ثبت نظر خود و همچنین لایک کردن (پسندیدن) اخبار اشاره کرد.
براى دانلود این برنامه ی ورزشی اندروید از میهن دروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 نرم افزار ایرانی خبر ورزشی برای اندروید


[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, ] [ 2:41 ] [ حامد رحمانیا ]

آخرین خبر نام نرم افزاری جدید از گروه خبرگذاری خراسان است که با استفاده از آن میتوانید به آرشیو بزرگ و بروزی از اخبار ایران و جهان دست یابید.
این برنامه از امکانات خوب و کاملی بهره میبرد که در زیر برخی از آنها را ذکر میکنیم:
-دسته بندی اخبار در موضوعات متنوع و گوناگون
-آپدیت منظم با اخبار جدید در هر ساعت
-امکان جست و جو میان اخبار
-امکان لود تصاویر اخبار و ذخیره آنها
-امکان درج نظر و دیدن نظر سایرین در مورد یک خبر
-سرعت بالا
-امکان اشتراک گذاری اخبار
-ذخیره اخبار بازدید شده در دیتابیس و امکان مشاهده ی آفلاین آنها در آینده
و…
براى دانلود این برنامه ایرانی کاربردی اندروید از میهن دروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 اخبار روز در اندروید شما - اپلیکیشن آخرین خبر


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, ] [ 2:38 ] [ حامد رحمانیا ]

جملک نام نرم افزاری ایرانی و فوق العاده قدرتمند برای اندروید است که شامل ده ها هزار متن و جمله ی کوتاه میباشد که میتواند به عنوان اس ام اس مورد استفاده قرار گیرد.
این نرم افزار این متن های کوتاه را در دسته بندی های متنوع از فلفسه و عاطفی گرفته تا طنز و جملات “پ ن پ” گرد آورده و میتواند شما را از منبع اس ام اس بی نیاز سازد زیرا گزینه ی اشتراک گذاری نیز برای هر جمله وجود دارد که علاوه بر امکان اس ام اس کردن جملات،شما را قادر به اشتراک گذاشتن آنها از طرق دیگر نظیر واتس اپ،فیس بوک و توئیتر نیز میسازد.همچنین یکی دیگر از امکانات فوق العاده ی این برنامه کم حجم ایرانی امکان آپدیت روزانه و حتی ثانیه ای جملات از طریق اینترنت است.
آپدیت ۲٫۱٫۳:
در این نسخه از آپدیت جملک امکان حذف متن های دلخواه به برنامه افزوده شد،
همچنین قسمت های محبوب ترین پیام ها و پیام های خوانده شده و خوانده نشده نیز به اپلیکیشن افزوده شد.

آموزش ارسال جمله به جملک
براى دانلود این برنامه اندروید از میهن دروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 برنامه ایرانی فوق العاده سخنان کوتاه - جملک


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, ] [ 2:27 ] [ حامد رحمانیا ]

نام نرم افزار رسمى مدیریت اکانت هاى ایمیل یاهو در دستگاه هاى آندروید است.
با وجود این برنامه قدرتمند شما میتوانید به راحتى در موبایل خود ایمیل بفرستید ، ایمیلهایتان را چک کنید و بطور کل مدیریتى کامل بر ایمیل هاى خود داشته باشید.

در برنامه یاهو ایمیل پوشه هاى inbox,sent,spam,drafts,trash در دسترس شما هستند و میتوانید روى آنها عملیات مختلفى انجام دهید ، همچنین پوشه اى حاوى تمام فایل هاى ارسال شده و دریافت شده توسط شما نیز در این برنامه وجود دارد.
یکى از امکانات مفید دیگر این برنامه این است که اگر برنامه Yahoo Messnger را هم نصب داشته باشید با آن هماهنگ شده و میتوانید براحتى بین دو برنامه سوئیچ کنید.

پیش نیاز : اندروید +۲.۲

براى دانلود این برنامه اندروید از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

  Yahoo! Mail Android

 


download دانلود

size حجم فایل: ۳ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:59 ] [ حامد رحمانیا ]

نرم افزار قدرتمند Gallery Lock Pro 4.2 - اندروید

Gallery Lock Pro 4.2 نرم افزاری بسیار قدرتمند و کار آمد برای سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده از این برنامه دیگر نگران فایلهای شخصی خودتان نباشید با این برنامه می توانید بر روی گالری خود قفل گذاری کنید.این برنامه برای گوشی و تبلت طراحی شده است . از امکانات این برنامه می توان به امنیت بالا برای فایل های خودتان اشاره کرد . کار با این برنامه بسیار ساده میباشد . اپلیکیشن Gallery Lock Pro 4.2 را در ادامه می توانید به صورت کاملا رایگان از ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

قابل نصب روی

موبایل و تبلت های سیستم عامل اندروید 2.3 و بالاتر.

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:54 ] [ حامد رحمانیا ]

Smart AppLock نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. با این برنامه قادر خواهید بود برروی برنامه ها ، بازی ها و بخش های دلخواه اسمارت فون خود قفل قرار دهید و از دسترسی افراد دیگر به آن بخش ها جلوگیری کنید.

آیا نگرانید که دیگران اس ام اس های شخصی شما را بخوانند ؟! آیاد دوست ندارید افراد دیگر به بخش مخاطبین و تاریخچه ی تماس گوشی شما دسترسی داشته باشند !؟ برنامه ی Smart AppLock برای شما طراحی شده است.

این نرم افزار لیستی از برنامه ها را در اختیار شما قرار میدهد که می توانید گزینه های دلخواه را انتخاب و یک قفل زیبا برروی آن قرار دهید ، در ضمن صفحه های قفل مختلفی برای این کار وجود دارد.

برای مشاهده ی تصاویری از برنامه ی Smart AppLock و دانلود جدیدترین نسخه ی آن از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:46 ] [ حامد رحمانیا ]

همانگونه که مستحضرید Skype نرم افزاری کاربردی در زمینه ی برقراری تماس های صوتی و تصویری از طریق اینترنت می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و اندروید منتشر شده است و تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملا رایگان است و برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشید. این اپلیکیشن توسط نیکلاس زنشتروم سوئدی و جانوس فریس دانمارکی ایجاد شده است و میلیون ها کاربران از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است. نرم افزار اسکایپ دارای طراحی زیبا و رابط کاربری یوزرفرندلی است و امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری با کیفیت بالا را برای شما فراهم می کند .

برخی از قابلیت های نرم افزار Skype اندروید :

* امکان یافتن تمام دوستان و خانواده در یک لحظه

* هزینه های بسیار پایین در برقراری تماس ها

* امکان به اشتراک گذاری تصاویر خود

* امکان برقراری با همه ی دوستانی که این نرم افزار را برروی گوشی خود دارند اعم از جاوا ، سیمبین و …

جدیدترین ورژن نرم افزار Skype را می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دانلود کنید ؛ برای مشاهده ی تصاویری از محیط این برنامه به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:44 ] [ حامد رحمانیا ]

Viber : Free Calls & Messages از محبوب ترین و بهترین برنامه های برقراری تماس های صوتی و ارسال پیامک به صورت نامحدود و رایگان در اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد در هر نقطه ای از جهان که باشید برای دوستانتان به صورت رایگان متن بفرستید و یا با او تماس تلفنی مجانی داشته باشید ! ۹۰ میلیون کاربر این برنامه نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران می باشد و نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل نظیر آیفون ، ویندوز و … منتشر شده است.

کیفیت ارسال و دریافت صدای برنامه ی وایبر بسیار بالا می باشد و به راحتی می توانید از تمام امکانات آن بدون داشتن هیچ گونه تجربه ای استفاده کنید. از قابلیت های این برنامه می توان به امکان ارسال متن به صورت گروهی اشاره کرد. برای استفاده از وایبر کافی است که طرف مقابل شما نیز آن را برروی گوشی خود نصب داشته باشید تا بتوانید به او دسترسی داشته باشید. پس از نصب و اجرای برنامه  به صورت خودکار تمامی دوستان شما را که از وایبر استفاده می کنند ، شناسایی شده و به صورت لیست نمایش داده می شوند تا آماده برقراری ارتباط با آنها شوید .

برای دانلود جدیدترین نسخه ی برنامه Viber با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:43 ] [ حامد رحمانیا ]

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم .

با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال ۳G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید .

از ویژگی های این مسنجر می توان ارسال پیامک رایگان و دارا بودن محیط کاربری آسان را نام برد . آخرین نسخه ی WhatsApp Messenger را می توان با یک کلیک از فارسروید دریافت کنید .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:42 ] [ حامد رحمانیا ]

LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد.

اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است .

برخی از ویژگی های برنامه LINE: Free Calls & Messages اندروید :

  • کیفیت صدای بالا در برقراری تماس های صوتی
  • ارسال پیام با سرعتی بالا و رایگان
  • قابلیت فرستادن اس ام اس های تصویری
  • برقراری تماس های صوتی رایگان با کاربران اندروید ، ios و کامپیوتر
  • دارا بودن تابع نمایش رسیدن پیام به طرف مقابل

برای دانلود جدیدترین نسخه ی برنامه LINE: Free Calls & Messages به صورت رایگان از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:40 ] [ حامد رحمانیا ]

Kik Messenger اپلییکشنی کاربردی در زمینه ی ارتباط و پیام رسانی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است و در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۴ می باشد و در نوع خود از بهترین مسنجرهای چت صوتی و متنی به شمار می رود. این برنامه دارای محیطی کاربری آسان می باشد و استفاده از تمام امکانات آن به ساده ترین صورت میسر می باشد(رابط کاربری بصری).

اگر دارای اندروید هستید و دوست دارید هزینه ی ارتباط خود را کاهش دهید و با بالاترین کیفیت ممکن با دوستانتان به چت های صوتی و متنی بپردازید، پیشنهاد می دهیم برنامه ی پیام رسان Kik Messenger را امتحان کنید.

برخی از قابلیت های پیام رسان Kik Messenger اندروید :

* امکان پیدا کردن خودکار دوستان شما که این برنامه را دارند

* نمایش پیغام تحویل برای رسیدن متن به دوستان

* عضویت آسان و سریع برای کار با برنامه

* به اشتراک گذاری فیلم ها، طرح ها و تصاویر

* محیط کاربری ساده و آسان برای استفاده

* رایگان بودن و امکان چت رایگان نامحدود

ماا مروز در فارسروید، آخرین و جدیدترین نسخه ی اپلیکیشن Kik Messenger را برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:30 ] [ حامد رحمانیا ]

WeChat یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای اندروید است که تا به امروز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید ، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است .

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat اندروید :

  • امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا
  • برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی
  • امکان چت به صورت گروهی
  • دارا بودن شکلک های جالب و جذاب
  • به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان
  • افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی
  • پشتیبانی از ۱۸ زبان از جمله انگلیسی ، چینی و تایلندی

جدیدترین ورژن اپلیکیشن WeChat را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروئید برای اسمارت فون خود دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی جدید (۴.۵.۱.۲۶۱) :

*  دعوت کردن دوستان به وی چت با استفاده از بارکد خوان

* قابلیت گرفتن بکاپ و بازگردانی تاریخچه ی چت

* چت با دوستان در یک جلسه چت زنده

 

WeChat Android

 

 

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:22 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 113437
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1